REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ
dev.sellvana.pl
SPIS TREŚCI:
- Postanowienia ogólne
- Słowniczek
- Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Zakupy w Sklepie
- Zakupy w przedsprzedaży
- Odstąpienie od Umowy
- Reklamacje
- Regulamin Społeczności
- Newsletter
- Prawa autorskie
- Zmiany Regulaminu
- Postanowienia końcowe
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Administratorem strony internetowej dev.sellvana.pl i podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną jest Sellvana spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (adres: Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków).
- Z Administratorem można skontaktować się pod adresem e-mail: biuro@sellvana.pl.
- Regulamin określa m.in.:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.
- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym:
- niezbędne wymagania techniczne.
- zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- tryb postępowania reklamacyjnego.
- zasady Społeczności Sellvana.
- Z treścią Regulaminu można zapoznać się pod adresem: https://dev.sellvana.pl/regulamin
- Na żądanie osoby zainteresowanej treść Regulaminu może zostać jej przekazana na wskazany przez nią adres e-mail, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
- Informacje o funkcjonalnościach Społeczności Sellvana, Produktów Premium lub Newslettera oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacjach, a także mających znaczenie kompatybilnościach i interoperacyjnościach Społeczności Sellvana, Produktów Premium lub Newslettera, o których Administrator wie lub powinien wiedzieć, w zakresie nieuregulowanym Regulaminem, znajdują się w opisie ww. produktów na Stronie.
§2
SŁOWNICZEK
- Administrator – Sellvana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków, NIP: 6762649191, KRS: 0001038522) kontakt: biuro@dev.sellvana.pl
- Dostęp do Społeczności – jeden z dostępnych wariantów uczestnictwa w Społeczności Sellvana:
- Próbny/Free – darmowy dostęp do wybranych zasobów Społeczności Sellvana trwający ograniczony okres.
- Obywatelstwo Standardowe – dostęp do Społeczności Sellvana przeznaczony dla handlowców trwający 12 miesięcy od daty zapłaty ceny.
- Obywatelstwo Nadzwyczajne – dostęp do Społeczności Sellvana przeznaczony dla menedżerów trwający 12 miesięcy od daty zapłaty ceny.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na Dostęp do Społeczności lub Produkt Premium i zawiera Umowę na podstawie Regulaminu.
- Konsument – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Newsletter – usług świadczona drogą elektroniczną, dzięki której Użytkownik może otrzymywać od Sprzedającego drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail na wskazany przez Użytkownika adres e-mail) uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu lub Społeczności Sellvana, w tym zwłaszcza treści o charakterze edukacyjno-marketingowym, e-booki, a także informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach dotyczących Administratora.
- Operator Systemu Płatności — wybrany przez Administratora podmiot świadczący
usługi związane z dostarczeniem, utrzymaniem i obsługą płatności kartą kredytową/debetową, płatniczą lub przelewem w ramach bankowości internetowej. - Produkt Premium – treści cyfrowe stanowiące treści edukacyjne, które są udostępniane Klientom nabywającym je bezpośrednio w Sklepie. Produkty Premium są nabywane poza Dostępem do Społeczności.
- Regulamin – niniejszy Regulamin będący regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem: dev.sellvana.pl, za pośrednictwem którego Klient może nabyć w szczególności Dostęp do Społeczności.
- Społeczność Sellvana – miejsce skupiające Klientów, tworzone na serwerze Discord, do którego dostęp jest nadawany Klientom po nabyciu odpowiedniego wariantu Dostępu do Społeczności bezpośrednio w Sklepie i w zakresie określonym zakupionym wariantem Dostępu do Społeczności zawierające usługi i treści cyfrowe.
- Strona – strona internetowa dev.sellvana.pl
- Umowa – umowa o dostarczenie Dostępu do Społeczności, Produktu Premium lub Newslettera zawarta pomiędzy Administratorem a Klientem, będąca umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- Ustawa o prawie autorskim – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
- Użytkownik – osoba korzystająca ze Strony, w tym Klient.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy, stanowiące ofertę zawarcia Umowy, określające w szczególności nazwę Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium.
§3
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Administrator jest usługodawcą w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Usługi świadczone drogą elektroniczną obejmują:
- Dostęp do Społeczności
- Produkty Premium
- Newsletter
- Minimalne wymagania sprzętowe i techniczne dla współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator, są następujące:
- połączenie z siecią Internet,
- posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet,
- korzystanie z przeglądarki internetowej uwzględniającej bieżące aktualizacje umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
- posiadanie lub założenie konta w aplikacji Discord,
- posiadanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików .pdf, .doc, .pptx oraz .xls,
- możliwość odtwarzania plików audio-wideo.
- Dla korzystania z warsztatów online oraz innych wydarzeń w ramach Społeczności Sellvana zalecane jest także korzystanie z kamerki i mikrofonu.
- Użytkownik nie może publikować treści bezprawnych, w szczególności naruszających cudze prawa, dobra lub interesy, przyjęte normy społeczne, dobre obyczaje, zawierających treści wulgarne, pornograficzne, nawołujące do nienawiści, dyskryminujące, marketingowe, promocyjne.
- Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby zagrozić prawidłowemu funkcjonowaniu Strony lub Społeczności Sellvana, w sposób zakłócający ich funkcjonowanie lub uciążliwy dla Administratora, innych Użytkowników lub osób trzecich. W ramach Strony i Społeczności Sellvana zabronione jest korzystanie przez Klientów z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
- Administrator dąży do utrzymania dostępności Strony i Społeczności Sellvana bez ograniczeń czasowych. Administrator zastrzega jednak możliwość czasowego zawieszenia ich dostępności z przyczyn technicznych, w szczególności w celu przeprowadzenia prac rozwojowych lub usunięcia błędów, jak również prawo definitywnego zakończenia ich działalności.
- Rozpoczęcie korzystania z usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Zgoda na korzystanie z usług objętych Regulaminem może być w każdej chwili cofnięta. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, dokonuje się poprzez zaprzestanie korzystania z usług objętych Regulaminem.
§4
ZAKUPY W SKLEPIE
- Klient może dokonać zakupu Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium oferowanych w Sklepie.
- Sprzedawcą Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium oferowanych w Sklepie jest Administrator.
- Proces zakupu Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium następuje przez skorzystanie z przycisku „Kupuję dostęp”, wypełnienie i przesłanie formularza Zamówienia oraz dokonanie płatności z góry. Zamówienie wymaga podania danych osobowych niezbędnych do realizacji Zamówienia takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, dane do faktury, sposób płatności oraz zaakceptowania Regulaminu i Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka (checkboxa) w toku składania Zamówienia.
- Klient w celu zakupu Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium przenosi go do koszyka. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć wybrany wariant Dostępu do Społeczności lub Produkt Premium.
- Po potwierdzeniu zawartości koszyka Klient naciska przycisk „Kupuję i płacę”.
Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” Klient zostanie przeniesiony na stronę
transakcyjną Operatora Systemu Płatności. - W przypadku Dostępu do Społeczności w wariancie Próbnym/Free, niezbędne jest skorzystanie z przycisku „Dołącz do Sellvany” oraz wypełnienie i przesłanie formularza Zamówienia, a także zaakceptowania Regulaminu i Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka (checkboxa) w toku składania Zamówienia. .
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
- Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (w tym zawierają podatek VAT).
- Cena podana przy każdym Dostępie do Społeczności lub Produkcie Premium jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena wiąże zarówno Klienta jak i Administratora.
- Klient może dokonać płatności ceny za pośrednictwem Operatora Systemu Płatności w następujący sposób:
- przelewem bankowym
- płatność kartą kredytową/debetową.
- Płatności mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz.
- Dokonanie płatności stanowi usługę płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia
2011 r. o usługach płatniczych, która polega na przyjmowaniu środków przez właściwy bank lub
Operatora Systemu Płatności. Powyższe podmioty udostępniają Klientowi instrument
płatniczy umożliwiający mu dokonywanie wypłaty środków znajdujących się na danym
rachunku płatniczym na rachunek bankowy Administratora. Administrator nie świadczy
na rzecz Klienta żadnych usług płatniczych. - Klient przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:
- głównych cechach przedmiotu Umowy,
- łącznej cenie wraz z podatkami, a także opłatach lub o innych kosztach (o ile występują),
- możliwości odstąpienia od Umowy, a w przypadku wyrażenia zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, o utracie prawa do odstąpienia od Umowy po spełnieniu świadczenia przez Administratora.
- Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Administratora, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
- Do Zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży zgodny z obowiązującymi normami prawnymi. Faktura VAT wystawiana jest, jeżeli Klient zaznaczy opcję „chcę otrzymać fakturę VAT” i poda odpowiednie dane do jej wystawienia.
- W przypadku wyrażenia zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, dostarczenie Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium jest realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od zaksięgowania na rachunku bankowym Administratora wpływu środków z tytułu ceny z Umowy bądź otrzymania potwierdzenia zapłaty od Operatora Systemu Płatności. W braku wyrażenia zgody na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, dostarczenie Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium odbywa się po upływie terminu na odstąpienie od Umowy wskazanym w §6 ust. 1 Regulaminu.
- Realizacja Zamówienia następuje przez:
- przekazanie Klientowi na wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres e-mail danych umożliwiających pobranie Produktu Premium.
- przekazanie Klientowi na wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres e-mail danych umożliwiających dołączenie do serwera Discord zgodnie z wybranym wariantem Dostępu do Społeczności oraz gdy Klient dołączył do serwera Discord.
- W przypadku braku dostarczenia Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium w terminie wskazanym w ust. 16 powyżej, Konsument wzywa Administratora do jego dostarczenia. Wezwanie może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej na adres biuro@dev.sellvana.pl.
- Jeżeli Administrator nie dostarczy Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium niezwłocznie po otrzymaniu wezwania albo w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Konsumentem terminie, Konsument może odstąpić od Umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w ust. 18 powyżej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Administrator jest zobowiązany dokonać zwrotu ceny zapłaconej przez Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia. Zwrot ceny następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jednocześnie Klient przyjmuje do wiadomości, że:
- Administrator nie ma obowiązku dokonywania aktualizacji Produktów Premium po ich nabyciu przez Klienta;
- Produkty Premium będące projektami dokumentów stanowią wzory dokumentów i bazę dla samodzielnego przygotowania ostatecznej dokumentacji przez Klienta.
§5
ZAKUPY W PRZEDSPRZEDAŻY
- Administrator może prowadzić sprzedaż Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium w ramach przedsprzedaży.
- Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium przed ich premierą w cenie specjalnej (promocyjnej).
- Termin dostępności Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium objętych przedsprzedażą znajduje się każdorazowo w opisie danego wariantu Dostępu do Społeczności lub Produktu Premium (na stronie z linkiem do koszyka).
- Promocja w ramach przedsprzedaży Dostępu do Społeczności lub Produktów Premium nie może być łączona z innymi promocjami, chyba że co innego zostało wskazane w opisie oferty przedsprzedaży.
- Realizacja Zamówienia w ramach przedsprzedaży następuje w terminach zgodnych z opisem oferty.
§6
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu Umowy.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może wykorzystać formularz odstąpienia stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W razie skutecznego odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi wskazanemu w ust. 1 w odniesieniu do treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Administrator rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Administrator przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia Umowy.
- Niezwłocznie po otrzymaniu skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, ale nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, Administrator obowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
§7
REKLAMACJE
- Administrator ma obowiązek dostarczenia przedmiotu Umowy zgodnego z Umową.
- Administrator odpowiada względem Konsumenta za brak zgodności przedmiotu Umowy z Umową na zasadach określonych w art. 43k ust. 1-2 Ustawy o ochronie praw konsumenta.
- Uprawnienia z tytułu braku zgodności przedmiotu Umowy z Umową przysługują tylko Klientom będącym Konsumentami. W stosunkach między Administratorem a Klientem niebędącym Konsumentem rękojmia jest wyłączona.
- Administrator ponosi odpowiedzialność za niezgodność:
- istniejącą w chwili dostarczenia przedmiotu Umowy i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili – w przypadku, gdy przedmiot Umowy dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
- ujawnioną w okresie dostarczania przedmiotu Umowy – w przypadku, gdy przedmiot Umowy dostarczany jest w sposób ciągły.
- W przypadku ujawnienia niezgodności, Konsument może złożyć reklamację z żądaniem doprowadzenia przedmiotu Umowy do zgodności z Umową.
- Konsument dokonuje reklamacji, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres: biuro@dev.sellvana.pl
- Celem przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji wskazane jest podanie w reklamacji:
- imienia i nazwiska Konsumenta lub nazwy firmy,
- numeru Zamówienia,
- opisu i rodzaju wady,
- żądania Konsumenta,
- dane kontaktowe.
- Administrator może odmówić doprowadzenia przedmiotu Umowy do zgodności z Umową, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Administratora nadmiernych kosztów.
- Administrator zobowiązuje się powiadomić Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania, informując, że:
- uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia przedmiotu Umowy do zgodności z Umową;
- odmawia doprowadzenia przedmiotu Umowy do zgodności z Umową z przyczyn wskazanych w ust. 8 powyżej;
- odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
- W przypadku gdy Administrator uzna reklamację, na własny koszt doprowadza przedmiot Umowy do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając charakter przedmiotu Umowy oraz cel, w jakim jest on wykorzystywany.
- W przypadku ujawnienia niezgodności, z zastrzeżeniem ust. 13 i 18 poniżej, Konsument może złożyć Administratorowi oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności przedmiotu Umowy z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Administrator nie doprowadził przedmiotu Umowy do zgodności z Umową;
- niezgodność występuje nadal, pomimo że Administrator próbował doprowadzić przedmiotu Umowy do zgodności z Umową;
- niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy bez uprzedniego żądania od Administratora doprowadzenia przedmiotu Umowy do zgodności z Umową;
- z oświadczenia Administratora lub okoliczności wyraźnie wynika, że Administrator nie doprowadzi przedmiotu Umowy do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy zawierające:
- imię i nazwisko Konsumenta;
- dane kontaktowe;
- opis ujawnionej niezgodności;
- wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 12 powyżej;
- oświadczenie o obniżeniu ceny, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej pod adres biuro@dev.sellvana.pl.
- Konsument nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny w przypadku, gdy niezgodność dotyczy przedmiotu Umowy dostarczonego nieodpłatnie.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość przedmiotu Umowy niezgodnego z Umową pozostaje do wartości przedmiotu Umowy zgodnego z Umową.
- Administrator zobowiązany jest do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej części przedmiotu Umowy niezgodnego z Umową oraz części przedmiotu Umowy, którego obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy.
- Administrator zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie albo prawa odstąpienia od Umowy, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia.
- Zwrot kwot, o których mowa w ust. 16 powyżej, następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli niezgodność jest nieistotna.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy, jest on zobowiązany do zaprzestania korzystania z przedmiotu Umowy i udostępniania go osobom trzecim.
- W razie nieuwzględnienia przez Administratora reklamacji Konsumenta, Konsument może skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- Konsument może złożyć do właściwego terenowego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego;
- Konsument może zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy ;
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc u powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów;
- Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (ODR) dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej.
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1365
§8
REGULAMIN SPOŁECZNOŚCI
- Z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej, członkiem Społeczności Sellvana może zostać Klient, który uzyskał Dostęp do Społeczności i akceptował Regulamin oraz Politykę Prywatności.
- Udzielenie dostępu do zamkniętego kanału/zamkniętych kanałów Społeczności Sellvana na serwerze Discord następuje po zakupie Dostępu do Społeczności w Sklepie zgodnie z §4 Regulaminu.
- Dostawcą zamkniętego serwera Discord dla Społeczności Sellvana jest Discord Inc., 444 De Haro Street #200, San Francisco, CA 94107. Korzystanie przez Klienta z serwera Discord odbywa się na zasadach określonych przez dostawcę aplikacji w regulaminach dostępnych na stronach: https://discord.com/terms, https://discord.com/privacy.
- Bycie członkiem Społeczności Sellvana uprawnia do:
- dostępu do treści cyfrowych i usług cyfrowych wchodzących w skład oferty konkretnego wariantu Dostępu do Społeczności, np. uczestnictwa w webinarach, spotkaniach, Q&A i wspólnych warsztatach.
- dostępu do zamkniętego kanału na serwerze Społeczności Sellvana w aplikacji Discord.
- budowania relacji z innymi członkami Społeczności Sellvana.
Zakres uprawnień, o których mowa w ustępie powyżej, zależny jest od wybranego wariantu Dostępu do Społeczności. Opis uprawnień wchodzących w skład danego wariantu Dostępu do Społeczności znajduje się na Stronie.
- Treść materiałów publikowanych w ramach Społeczności Sellvana może ulegać zmianie i być aktualizowana w związku z aktualizacją stanu wiedzy, za co Administrator nie pobiera dodatkowych opłat od Klienta. Zmiana taka jest traktowana jako mająca na celu zachowanie zgodności Dostępu do Społeczności z Umową.
- Administrator ma prawo do:
- weryfikacji i usuwania członków Społeczności Sellvana,
- przypisywania ról określonym członkom Społeczności Sellvana,
- moderacji i usuwania treści publikowanych przez członków Społeczności Sellvana, które naruszają zakazy opisane w Regulaminie.
- Członkowie Społeczności Sellvana:
- zobowiązani są do zachowania poufności treści i materiałów publikowanych w ramach Społeczności Sellvana, w szczególności do niepublikowania materiałów i treści (w tym zrzutów ekranu) w innych kanałach Discord lub mediach społecznościowych, chyba że co innego zostało wyraźnie zaznaczone przez osobę publikującą daną treść lub materiał;
- nie mogą znieważać, nękać lub w inny sposób ubliżać innym członkom Społeczności Sellvana;
- nie mogą publikować treści bezprawnych (w tym naruszających prawa autorskie) a także SPAMu.
- W przypadku naruszenia przez członka Społeczności Sellvana postanowień Regulaminu, Administrator ma prawo do jego wykluczenia i usunięcia jego Dostępu do Społeczności. W takiej sytuacji Administrator zwróci uczestnikowi Społeczności Sellvana, na jego wniosek, opłatę za Dostęp do Społeczności w zakresie proporcjonalnym do okresu pozostałego do zakończenia okresu rozliczeniowego.
- W przypadku gdy Administrator nie będzie mógł udzielić Klientowi Dostępu do Społeczności w związku z przyjętymi na siebie zobowiązaniami wobec osób trzecich, Administrator zwróci Klientowi pełną cenę Dostępu do Społeczności w terminie 14 dni od dnia poinformowania o tym Klienta.
§9
NEWSLETTER
- Aby otrzymać Newsletter, Klient powinien:
- wejść na Stronę;
- w znajdującym się na dole Strony formularzu Newslettera wpisać adres poczty elektronicznej;
- obowiązkowo zaznaczyć okienko (checkboxa) o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
- potwierdzić zgodę na otrzymywanie Newslettera (double opt-in).
- Potwierdzenie zgody na otrzymywanie Newslettera jest równoznaczne z zawarciem przez Klienta Umowy.
- Dostarczanie Newslettera następuje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Newslettera.
- Usługa Newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient jednak w każdym momencie i bez podania przyczyny może zrezygnować z jego otrzymywania.
- Rezygnacja z otrzymywania Newslettera albo odstąpienie od Umowy, niezależnie od podstawy dokonania tej czynności, wymaga złożenia Administratorowi stosownego oświadczenia. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać złożone poprzez:
- kliknięcie w link umożliwiający rezygnację z otrzymywana Newslettera, który przesyłany jest wraz z każdym Newsletterem;
- wysłanie Administratorowi oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych w postaci Newslettera albo o jej wypowiedzeniu za pomocą poczty elektronicznej. Oświadczenie może zostać złożone także na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W zakresie odstąpienia od Umowy zastosowanie znajdują postanowienia §6 Regulaminu.
- Administrator wstrzymuje dostarczanie Newslettera niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 powyżej.
- Newsletter nie podlega aktualizacji.
- Częstotliwość oraz terminy dostarczania Newsletterów nie są z góry określone i zależą od aktualnej sytuacji Administratora.
- Za zapisanie się do Newslettera Administrator oferuje Klientom materiały stanowiące treści cyfrowe, za które to Klient nie wnosi jakiejkolwiek opłaty pieniężnej, ale dostarcza Administratorowi swoje dane osobowe i wyraża zgodę na przesyłanie mu Newslettera.
- Jeżeli Klient nie chce wyrazić zgody na przesyłanie mu Newslettera, może dokonać zakupu materiałów, o których mowa w ust. 10 powyżej, płacąc za nie określoną przez Administratora cenę. Zakup w ten sposób wymaga indywidualnego kontaktu z Administratorem.
§10
PRAWA AUTORSKIE
- Treści cyfrowe publikowane w ramach Społeczności Sellvana, Produkty Premium, Newsletter a także wszystkie elementy składowe Strony, w szczególności: nazwa Strony, logo Strony, zdjęcia i opisy Społeczności Sellvana i produktów Premium, podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów Ustawy o prawie autorskim oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej.
- Jakiekolwiek korzystanie z praw autorskich Administratora bez jego uprzedniej, wyraźnej zgody jest zabronione.
- Administrator, z chwilą realizacji Zamówienia, udziela Klientowi licencji niewyłącznej na korzystanie z treści cyfrowych publikowanych w ramach Społeczności Sellvana, Produktów Premium oraz materiałów przesyłanych w ramach Newslettera na następujących polach eksploatacji:
- zapisanie w pamięci urządzeń elektronicznych należących do Klienta;
- odtwarzanie i przeglądanie.
- W przypadku Produktów Premium oraz materiałów przesyłanych w ramach Newslettera licencja udzielana jest na czas nieoznaczony. W przypadku treści cyfrowych publikowanych w ramach Społeczności Sellvana licencja udzielana jest na okres Dostępu do Społeczności.
- Klient może wykorzystywać treści cyfrowe publikowane w ramach Społeczności Sellvana i Newslettera oraz Produkty Premium, a także zawarte w nich wiedzę i wskazówki, w życiu prywatnym oraz na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
- Licencja nie upoważnia Klienta do udostępniania jej przedmiotu osobom nienależącym do kręgu osób wymienionych w art. 23 ust. 2 Ustawy o prawie autorskim. Udostępnianie przedmiotu licencji osobom wskazanym w zdaniu poprzedzającym wymaga uzyskania uprzedniej zgody Administratora.
- Klient nie jest upoważniony do udzielania sublicencji.
- Korzystanie przez Klienta z licencji z naruszeniem jej warunków stanowi naruszenie majątkowych praw autorskich praw przysługujących Administratorowi, uprawniające go (w zależności od charakteru naruszenia) do wystąpienia wobec Klienta z roszczeniami na drodze postępowania sądowego.
§11
ZMIANY REGULAMINU
- Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w tym o charakterze technicznym, prawnym oraz zmianą zasad sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez Administratora, w tym zmiany jego przedmiotu działalności.
- Administrator, wprowadzając zmianę w Regulaminie, zobowiązany jest poinformować o tym na Stronie, z zastrzeżeniem, że zmiany wejdą w życie w terminie nie krótszym niż 14 (czternaście) dni od ich ogłoszenia.
- Zamówienia złożone w Sklepie przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
§12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.09.2023 r.
- Regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Administratora z Klientami Umów.
- O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, wszelkie spory dotyczące Umów zawartych na podstawie Regulaminu pomiędzy Administratorem a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby Administratora.
- Kwestie dotyczące ochrony danych osobowych oraz plików cookies regulowane są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://dev.sellvana.pl/polityka
- Prawem właściwym dla Regulaminu oraz Umowy jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony wynikającej z przepisów prawa obcego, których nie można wyłączyć w drodze umowy i które znajdowałyby zastosowanie w razie braku wyboru prawa polskiego dokonanego w zdaniu poprzedzającym.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają w szczególności przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawie autorskim, Ustawy o prawach konsumenta, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od Umowy
Sprzedawca:
Sellvana spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy dostarczenia następujących produktów/usług: _________________________________________________________________________
Data zawarcia umowy: ______________________________________________________
Imię i nazwisko:__________________________________________________
Adres: _________________________________________________________
E-mail: _________________________________________________________
Nr rachunku bankowego (jeżeli jest inny niż rachunek, z którego nastąpiła płatność za zamówienie): __________________________________________________________________________
…………………………………………….
data i podpis Konsumenta