Biblia sprzedaży to 24 rozdziały z wiedzą, technikami i praktykami, zawartymi na 129 stronach. Dzięki nim:
zwiększysz skuteczność działań prospectingowych,
nauczysz się prawidłowo pracować z obiekcjami klientów,
poznasz sposoby na docieranie do decydentów (osobiście lub z pomocą),
będziesz budować trwałe relacje z klientami, którzy chętnie polecą Cię dalej,
wykorzystasz system oceny leadów, aby skupić się na tych, które mają największą wartość.
Autorami Biblii Sprzedaży jest trzech praktyków.
Paweł KrajewskiDyrektor Zarządzający, 12 lat doświadczenia w sprzedaży
Yuri KhachatryanSenior Sales Executive, 20 lat doświadczenia w sprzedaży.
Kamil BugajHead of Partnership, 9 lat doświadczenia w sprzedaży.
Handlowcy, których codziennością jest praca z klientami.
Menadżerowie, którzy muszą dbać o wyniki zespołu i rozwój handlowców.
Dyrektorzy, którzy tworzą strategie i cele sprzedażowe oraz szukają nowych rozwiązań.
Prove your humanity
Zapamiętaj mnie
Nie jesteś jeszcze członkiem? Zarejestruj się teraz
Are you a member? Login now